Ms Littlewood verseskönyve: Bontogatós

Bontogatós

A fánk alatt már ott figyel,
fogy egyre így a fegyelem,
nehéz kivárni, és hogy el
ne szökjön, én is figyelem.

Még szól a mennyből angyalok,
még zümmögünk egy dallamost,
amúgy bírom, király dalok,
csak andalog az óra most.

Kiszúrtam, ő az én izém,
az ám, az én akármim az,
szevasz, kacsint felém, hisz én
már ugranék, az szentigaz.

Még nem szabad, még várni kell,
csak énekel a sok rokon,
én felkapom, nem érdekel,
és usgyi árkon-bokrokon.

Idő, megállni tévedés
ma kőbe vésve fél haton,
csilingelés, na végre, és
sietve menvén láthatom!
Lát-ha-tom!


Vízfestékkel készült, feldíszített karácsonyfa csillaggal tetején, alatta karácsonyi ajándékok, szól a Mennyből az angyal eljött hozzátok, pásztorok.

2 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Legyen! Sajnos a zenei érzékem a nullához konvergál, szóval másnak kell megvalósítania.

      Törlés